suntliv

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Lördag kväll.

Av suntliv - 24 oktober 2009 22:03

Johan Falk på tv-skärmen.

Tagit en kort promenad till dygnet-runt-öppna macken och köpt några veckotidningar att ha med på ´resan´ om man överhuvudtaget är i tillståndet att man kan läsa, orka ha ögonen öppna eller orkar hålla armarna upp och hålla tidning. :)

Allt är packat. Morgontofflorna från IKEA, nötter, aprikoser, zero cola, fleecejacka, två neccesärer fulla *tittar i taket*...jag skall inte orda mer om känslor och tankar.

Som jag brukar säga:

Everything will pass.


Glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme! :)Tack Ewa för påminnelsen.


Ewa skrev i sin blogg vilka konserter hon varit på. Trevligt. Jag försökte minnas de artister jag sett genom åren.

Kommer nog i håg en hel del:


Gyllene tider (6 juli -82 Borgholms slottsruin: första stora konserten :-) )

Paul Rein (någon som minns honom? :-) Tingvalla)

Carola (Skillinge hamnfest)

Georgia Satelites som gjorde låten ´Hippy hippy shake´ (Norrvikens trädgårdar Båstad)

Jerry Williams (Norrvikens trädgårdar Båstad)

Westlife (3 ggr- 3 olika turneér, Köpenhamn alla tillfällena)

Darin (mejeriet Lund)

Bon Jovi (Stockholms stadion)

Melanie C (Stockholms stadion från Spice girls)

Darren Hayes från Savage garden (Globens annex)

Justin Timberlake (Skandinavium på min födelsedag)

Celine Dion (Globen)

Sonja Alden, Sanna Nielsen och Shirley Clamp (Skurup)


Många härliga musikaler runt om i landet (Brolle, Måns Zelmerlöf, Anna Sahlene´, Jessica Andersson, Petra Nielsen, Pernilla Wahlgren, Tommy Nilsson, Tommy Körberg mfl fantastiska framträdanden). *älskar*




 
 
Annie

Annie

24 oktober 2009 22:44

Underligt. Min kod för att skriva inlägg blev "tear". Innan hade jag precis tänkt att jag skulle börja mitt inlägg: "Gråt nu inte..."
Gör inte det är du söt, utan tänk istället med glädje på att jag är med dej i tanken och i handen.

Jag följer hjärtans gärna med dej i ditt nya liv. Hör av dej.

Din långa kommentar i min blogg tänker jag inte publicera, utan kommer att svara på mail istället som du kan läsa när du kommer hem.

Varmaste och innerligaste tankar härifrån

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Arletta

24 oktober 2009 23:15

Jag har tänkt på dig massor idag. Det måste vara tufft så här precis före. Stora kramar!!!

 
Anna Nannispannis

Anna Nannispannis

24 oktober 2009 23:55

Jag är med dig i tankarna, nu när du beger dig på den resa. En tanke bort, där finns jag och ger så mycket goda energier som går, goa Tina!

*kramar om*

http://nannis.blogg.se

 
Ingen bild

viol

25 oktober 2009 11:02

Vet inte vad som tog åt mig, men jag hade söndag redan igår, kanske för att jag jobbar helg och ville få det avklarat!
Vet att du finns i mina tankar, kära vän, hela tiden!

Stora kramar

 
Truddelutt

Truddelutt

25 oktober 2009 18:44

Kul idé men en konsertlista. Ska jag oxå göra vid något tillfälle. VAr tvungen att se vilka konserter Ewa hade varit på oxå.
Jag har oxå sett Bon Jovi men i Globen och på Sjöhistoriska. Bra konserter båda två.

Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards