suntliv

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av suntliv - 2 oktober 2009 22:44

Har funderat över detta med arbete. Hur gick eg intervjun? Vad sa intervjuaren eg när vi skildes? :)

Skulle jag tacka ja om jag blev erbjuden tjänsten? Vilka fördelar finns i så fall med att ta arbetet/byta arbete? Vilka nackdelar? Vilka fördelar finns med att inte ta arbetet/byta arbete och vice versa. Vilka fördelar finns med att

stanna kvar.

Jag har varit på mitt arbete i snart 5 år, började samma månad som jag tog examen.

Det finns många frågor men jag tar det med ro.

Den som lever får se. :)

Måtte operationen bli av. Denna månad. Måtte den bli lyckad.

Zzzzz.


Av suntliv - 2 oktober 2009 20:31

Reza & Calle! *tycka om* Eller är det låtarna de framförde, jag gillar? :)


Eric som varit min favorit hitills (i alla fall när han sjöng en Aerosmithlåt ;-) lät väldigt...´överdriven´i kväll.

Han kan bättre. :)


Snälla Camilla! Förlåt men...hemskt! Pinsamt. Varför detta upptemposågande? Spastiska rörelser vid uppträdandet?Hur kan du (man) göra om misstaget från i går (vet att hon inte fick ändra). Sen stå och prata emot juryn i direktsändning. *rysa* *bli matt*


Eller som de skulle sagt på en fotbollsmatch: Ut med packet ut med packet ut med packet. :)


Sammanfattning:

Ska man se eländet varje fredag? Verkar vara sämsta omgången hitills? * söka styrka* Jösses.


Någon som har något positivt att berätta? :)


Av suntliv - 2 oktober 2009 19:20

  

Beställde en vegetarisk pastasallad från byns ena konditori och då jag gjort förfrågan fick jag veta att de ville ha beställning i god tid (när det gällde veg sallad). Jag gjorde min beställning i onsdags.

När jag så satt och skulle inta min lunch som såg ´fattig´ut efter att ha plockat bort de gröna oliverna fann jag en baconbit och en kycklingbit i.  Således har de enbart tagit ´vanlig´sallad och trott att de plockat bort allt animaliskt. Hm.Kollegan tyckte jag skulle ringa dit och jag gjorde så. Jag är ok med att köttet varit i salladen, jag plockade bort det men jag vet de som inte hade nöjt sig med det. 55 kr var salladen inte värd i alla fall. Pasta, majs, oliver och soltorkad tomat.


Jag var ff sugen på sallad när jag började planera för middagen. Så det fick det bli! :)

  

Pasta, pesto, majs, tomat, svarta bönor, rökad ost, färska champinjoner. Mums.


  

I morse fick jag höra något positivt från en som arbetar i samma hus som jag gör. Jag smajlade nog en hel timme efter. Hade lust att slå armarna runt honom. *lycka*

Är du generös med kommentarer? Mot folk i din närhet? Mot främlingar på stan? Korta möten i vardagen? Ett vänligt ord? En vänlig komplimang? :)


Önskar en fin fredagkväll! Tack för titten.:)

Ovido - Quiz & Flashcards