suntliv

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av suntliv - 17 oktober 2009 21:22

Äter folk sådan här nuförtiden? :-) Jag har gjort att ta med till föräldrarna i morgon.  jag minns att när jag var barn gjorde mor sådan inläggning (pressgurka?) i bland.

  

Nu skall vi se en film som vi ser regelbundet.

Drew barrymore och Adam Sandler i fina 50 first dates. Med ett öga i alla fall. Jag skall fixa med litet vid sidan om också.

Natt natt! :)

Av suntliv - 17 oktober 2009 19:36

Hoppas du haft en fin start på helgen.

Jag var flitig och bakade first thing i morse. Bovetebröd med aprikoser och pumpakärnor (bland annat). :)

  

Efter en promenad på 40 minuter (blodsockret var 16,8 mmol/l) :-( så åt jag av det nybakade brödet.

  

Lagade ´flaeskesteg´till mina föräldrar som skall få besök i morgon.

  

Tog en tupplur på eftermiddagen. Smärtan gör att jag inte uthärdar vara uppe. En ´lur´brukar hjälpa. :)

Jag hade sällskap av Bart, den fine killen. Han spatserade så fint fram och tillbaka på mig. Tyst och snällt.

  

Pluttade bara två gånger på mig. ;-)

  


Fick en suddig måhända men fin bild av Alva. Mysungen.Skönt hon är frisk igen. :-)

  


Nej, jag har inte ätit detta - i dag - Marabous nya. Får ni chansen så prova.

Varianten med hallon gillade jag inte, tog en ruta. Resten gavs bort.


Valnötsversionen var slut på ICA i dag. :-( Kunde tro det.

Jag älskar att prova nya grejor, choklad, halstabletter, duschtvål, tandkrämer, bröd, schampon, munskölj, wcrengöring, golvrent, cerat - you name it. Och detta: inte missa! :)

  


Tack för i kväll.


Ovido - Quiz & Flashcards