suntliv

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Permission över helgen.

Av suntliv - 30 oktober 2009 15:58

Jag har gjort en resa. Ja, jag har verkligen varit där.

 

Om den  (och mitt liv) skall jag inte orda så mycket mer om här i denna blogg utan kanske såsmåningom på ett annat ställe i cybervärlden. Skriva på ett annat sätt än här.


Jag överlevde. Jag tror det värsta är över för denna gång. Jag bär nya viktiga erfarenheter med mig.

Det har inte riktigt gått som planerat med njuren som opererats så jag är ff inskriven på sjukhuset, nu är jag hemma på permission över helgen.


Det skall bli kul att drömma en smula om vårkläder, katalogen kom i veckan. :)

 


Jag skall kanske lära mig spanska. Det är inget språk jag tycker om men kursen fick jag för en billig(obetydlig) peng och jag gillar att läsa och lära (och i det här fallet lyssna) :)

    


En av världens sötaste kom som ett uppmuntrande sms på sjukhuset. Jag blev glad. Puss på nosen. :)

    

Jag kan riktigt SE hur mjuk han är.


Jag har varit så duktig *nicka* och jag skall om inte fler komplikationer tillstöter fara i väg på en annan resa, kanske två. Efter detta år kantat av oförutsedd sjukdom...



Nu skall jag försöka bearbeta mina upplevelser.


TACK.


Ps. Jag hade glömt hur mjuka maristjejerna var. :) Ds.


Hm...ps igen. Vill du hänga med om jag fortsätter skriva hör av dig.


En sak till. Hoppas du får vara frisk. :)

 
 
Annie

Annie

30 oktober 2009 18:45

Välkommen hem, om än för en liten stund, älskade vännen. Har tänkt MYCKET på dej denna vecka må du tro.
Kram

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

30 oktober 2009 19:12

Ojojoj vilken mjuk och luddig hund. :)

Skönt att höra av dig och att du verkar må bra (ja för annars skulle du väl inte få komma hem över helgen?). Har faktiskt tänkt på dig de senaste dagarna och undrat hur det har gått för dig osv.

Frågar du mig så är spanska jättekul! Pluggade språket ett år på komvux för drygt 10 år sedan och gillade det verkligen. Tyvärr är ju inte spanska något jag hör eller använder dagligen så jag har glömt det mesta men har lovat mig själv att jag ska ta upp den någon gång i framtiden. Skulle vilja lära mig italienska oxå. :)

JAAAA, jag vill följa med dig ute i cyperrymden!!!! Om jag får?

Kramisar och hoppas du får en skön helg!!!

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Hanna (at) jasas.se

Hanna (at) jasas.se[/url]

30 oktober 2009 20:38

Åh, hoppade högt här i soffan nu när jag såg din kommentar! Vad skönt att höra att du överlevt (såklart), men så tråkigt att det tillkommit komplikationer. Men skönt att få komma hem på permission???

Så himla söt voffe.. och det är givet att jag vill följa din resa på ALLA ställen. Om jag får, såklart. Stor kram till dig Tina och en stor blöt puss på kinden från Mio från drömmarnas värld!

http://jasas.se

 
Ingen bild

Arletta

30 oktober 2009 21:17

Härligt att "se" dig tillbaka! Har tänkt mycket på dig. Nu får vi bara hoppas att de får medvind resten av vägen.

Jag har läst spanska en gång i tiden. Första året på gymnasiet. Var kär i en spansktalande kille, så det var inte svårt att få inspiration till att läsa. :) Lite sitter kvar och det är kul att kunna använda det när man är ute och reser.

Jag följer med dig ute i cyberrymden!

 
Ingen bild

viol

30 oktober 2009 21:29

Skönt att höra att du är hemma om bara för ett par dagar. Du har funnits, och finns fortfarande, ofta i mina tankar! Längtar att snart få träffa dig! Jag vill gärna följa dig vidare!

Kramar

 
Ingen bild

Vivi

30 oktober 2009 23:21

Skönt att du är hemma om hos dina nära och kära igen!
tänker på dig och hoppas att du snart är tillbaks i vardagen igen!
Kram Vivi

 
Ingen bild

Nini

1 november 2009 20:24

Många varma tankar till dig. Självklart vill jag följa med.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards