suntliv

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av suntliv - 8 oktober 2009 20:12

Tyckte det kändes en smula kallt i bostaden. Tjejerna är ute på pläden und   er soffbordet och jag fick idén att lägga en pläd över den biten trä som är under soffbordet (någon som hänger med? :-) ). Det blev som en koja.

Efter att ha rört i grytan i köket var jag av med två tjejer=Alva som är sjuk och Emma som älskar att gosa under filt. Jag hörde Alvas andning och fann henne gosa under filten. Där var så klart också fina Emma.


Underbara älskade.


:-)


Emma äter gurka   Alva  

Av suntliv - 8 oktober 2009 19:10

Älskade Alva är sjuk. Hon får medicin igen och kanske det hjälper denna gången också, eller så är det något annat?

  

  

  

  

Älskade ´Avvisen`, mammas minsta, räddad från en djuraffär.


I dag är jag tacksam för promenader 25 min x  2.

Jag är tacksam för ett positivt telefonsamtal (obs! inte det från försäljaren från Telia, han ringde mitt i min lilla middagslur, *skratt* ).


Nu skall jag laga sojakorv stroganoff så jag har något i matlådan i morgon. :-)

Mina tankar till er, bloggvännerna (you know who you are).


Föresten, jag har sökt kurser på högskolan, kanske går att kombinera? :-)


Ovido - Quiz & Flashcards