suntliv

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

IDOLkommentarer.

Av suntliv - 2 oktober 2009 20:31

Reza & Calle! *tycka om* Eller är det låtarna de framförde, jag gillar? :)


Eric som varit min favorit hitills (i alla fall när han sjöng en Aerosmithlåt ;-) lät väldigt...´överdriven´i kväll.

Han kan bättre. :)


Snälla Camilla! Förlåt men...hemskt! Pinsamt. Varför detta upptemposågande? Spastiska rörelser vid uppträdandet?Hur kan du (man) göra om misstaget från i går (vet att hon inte fick ändra). Sen stå och prata emot juryn i direktsändning. *rysa* *bli matt*


Eller som de skulle sagt på en fotbollsmatch: Ut med packet ut med packet ut med packet. :)


Sammanfattning:

Ska man se eländet varje fredag? Verkar vara sämsta omgången hitills? * söka styrka* Jösses.


Någon som har något positivt att berätta? :)


 
 
Annie

Annie

2 oktober 2009 23:00

Hav förtröstan.

Det är första gången någonsin som jag följer Idol, och jag måste säga att jag är glatt överraskad. (Ratade Idol förut pga att juryn tycktes göra en grej av att förlöjliga alla deltagare).

Reza har gjort stort intryck på mej både igår och idag. Tidigare tyckte jag inget speciellt om henne.

Jag har en alldeles egen favvo-kvartett.
Min absoluta favorit är lilla Tove. Clara var en favorit som tyvärr åkte ut igår. Sedan har Eric och Eddie legat på min 4 i topp-lista, men efter idag så vet jag faktiskt inte. Tur att de är kvar och kanske fortsatt kan visa vad de går för.

Jag brukar inte skämmas å andras vägnar, men nu kändes det riktigt pinsamt med Camilla. Undrar hur långlivad hon blir i finalen.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards