suntliv

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

Vilken kväll!

Av suntliv - 3 oktober 2009 23:45

Mer sådana här kvällar tack. :)

Råkade fastna vid tv´n i sovrummet. På kanal 1 visades Oldsberg som ´kidnappat´Stina Dabrowski. Så vacker hon var i kväll. Jag blev varm av delar av programmet. Dansa salsa kunde hon också. :-)

  

På kanal fyra såg jag glimtar av Körslaget som leds av Gry Forsell. Jag tyckte inte det var bra körer men det är kul att se körledarna och höra hur kören kommit till. :)

Kvällen har fortsatt i musikens tecken. Mitt kära Spotify är fantastiskt. Jag har sökt och lyssnat på låtar, ställt mig upp och dansat, sjungit med (inte för högt). :-) Köpt hem låtar från cdon.com så nu hoppas jag kunna ta en runda i parken i morgon. Känner jag vill UT. Har köpt ett gäng härliga DISCOlåtar. Mmmm. Blir så glad av disco och av att dansa.

The Trammps - Disco inferno

Boney M - Ma baker

Play that funky music - Wild cherry

Bad girls - Donna Summer

Hot stuff - Donna SUmmer

La freak - Chic

mfl.

*ler förtjust*


Föresten, ser det är ett gäng besökare varje dag. Lämna gärna ett avtryck. Det gör mig glad.


Sov sött, dröm underbart. Somna med ögonen stängda och hjärtat öppet.

 
 
Ingen bild

viol

4 oktober 2009 14:50

Jag såg också Stina, tyckte det var intressant! Känner mig lite trött på alla underhållningsprogram man alltid ska ringa och rösta... Såg du den underbara lilla tanten som kom i slutet av Stinas program :) En sån vill jag också ha!

Disco är underbart! Blir glad i hela kroppen av det!!!

 
Gröngöling

Gröngöling

4 oktober 2009 20:56

Hej, här är ett avtryck från mig. Jag har hittat till din blogg via Ewas blogg. Det är roligt att läsa din blogg. Du skriver om intressanta saker och vi bor i samma stad.
Ha det så bra!

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Viktoria

Viktoria

5 oktober 2009 07:29

Låter som kanonlåtar att gå till, om man vill ha tempo. Miss Li fungerar kanon för mig, men ska ta och testa lite hederlig gammal disco.

http://vickileh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards