suntliv

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Hänger inte med...

Av suntliv - 4 oktober 2009 22:33

...kriminaldeckaren baserad på Mari Jungstedts spännande böcker i tv 4. Vissa är dubbade från tyska. En del pratar svenska. Nu är det norrmän också med. Några är dubbade, men de kan väl inte svara varandra på olika språk? Förlåt, jag inte i hop det. Någon? :)


Dagens fina: Daniel Larssons tre mål i mtchen mot Örebro.


´Komma till ro i sin kropp.

Hur skulle det kännas att komma till ro i sin kropp, om så bara för några ögonblick vid dagens slut, när man ligger i sängen eller sitter och vilar på kvällen, eller vid dagens början, innan man ens stigit upp?´

Hitta hem till sig själv av Jon Kabat-Zinn

 

Zzzz. :-)

 
 
Nini

Nini

5 oktober 2009 08:33

Kanske jag en dag också kommer till ro i min kropp?
Jag hoppas verkligen det...

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

viol

5 oktober 2009 09:22

Antingen har jag vant mig eller så var det den bästa, den som gick i går. Men min vana trogen gick jag o la mig innan den var slut! Mannen fick berätta slutet för mig i morse... Men filmerna har verkligen känts B-film... Trist på bra böcker!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards