suntliv

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Dags för Mrs Anka & co i kväll.

Av suntliv - 5 oktober 2009 19:50

Har du haft en bra start på nya veckan?

Jag har här hemma skakat av mig ett par saker som retat mig och som på något sätt gör mig illa.

Jag skall i stället fokusera på ett kort, trevligt möte i morse. :-)


Har ätit en ljuvlig middag, sojakorv stroganoff med ris & sallad.

  

Vrålhungrig då det gått för många timmar mellan lunch och middag plus att jag promenerat gjorde att jag åt en chokladkaka också. :-(

  


Tjejerna har fått tillbaka sin gamla plats i tv-rummet.

  


Köket är nu ungefär ´som vanligt´. :-)

  


Fick i dag med posten en katalog från UNICEF som jag brukar köpa julkort och andra artiklar från.

Helt förtjusande är de.*tips* www.unicef.se/butik


I morgon är en ledig dag. Har en del planer. Drömmer mig bort till ett torp i norra Sverige. Få gå i skogen. Vackra färger i rost och gult. Tystnad. Återhämtning. Värme från en sprakande brasa. Gummistövlar. Duggregn. Frid. Böcker. Lugn musik. Känner nu jag inte haft semester ordentligt i sommar i och med alla undersökningar och operation.


Tidigare om åren har jag ofta rest till Gbg eller Sthlm på konsert, SPA, teater... men jag känner inte för storstad.

Räcker med att bo i en. Skulle i så fall vara ett fint hotell på Norrmalm och bara promenera, fundera, vila... åhhh.

Någon som hänger med? ;-)


Tack för din tid. :-)


 
 
Gröngöling

Gröngöling

5 oktober 2009 22:27

Hej T
Ja så bra att fokusera på det som var bra idag.
Jag tycker det är hemskt att vänta för länge med att äta, ändå händer det ganska ofta...
Jag har länkat till dig hos mig också, hoppas det var okej?
Ha det gott ikväll.

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

viol

6 oktober 2009 09:27

Ja vad härligt det låter med en stuga i långt bort i norr! Ett stilla grådis, höstfärger och gummistövlar! Jag hänger gärna med :)

Kram o ha en skön ledig dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards