suntliv

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Onsdag kväll.

Av suntliv - 7 oktober 2009 19:50

Jag är nog ingen bra bloggvän just nu. Funderar mest på två saker: arbete och operation. Eller operation och arbete? :-)


Dagens lyft var halva priset på följande och JA jag gillar lappteknik. :-)

  

  

Sen är jag glad för denna också (även den halva priset!). Påminner mig om mindfulness som jag håller kärt. :-)

  


5 saker i dag (förutom familjen, djuren, arbete, op-tid m.m) :-)


* Mina fynd (se ovan)

* Promenad 25 min x 2 i dag

* God middag (som vanligt)

* Ny soffbordsmatta

* En sprillans ny mindfulnesskiva är utgiven av min MFlärare OCH beställd! :-)


:-) Natti natti.

 
 
Annie

Annie

7 oktober 2009 20:25

Sov gott älskade vän!!

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

7 oktober 2009 20:26

Lotta mår bra. Hon HAR rosslat, men är - om möjligt - piggare och äter allt som kommer i hennes väg. :-)

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards