suntliv

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Torsdag kväll.

Av suntliv - 8 oktober 2009 19:10

Älskade Alva är sjuk. Hon får medicin igen och kanske det hjälper denna gången också, eller så är det något annat?

  

  

  

  

Älskade ´Avvisen`, mammas minsta, räddad från en djuraffär.


I dag är jag tacksam för promenader 25 min x  2.

Jag är tacksam för ett positivt telefonsamtal (obs! inte det från försäljaren från Telia, han ringde mitt i min lilla middagslur, *skratt* ).


Nu skall jag laga sojakorv stroganoff så jag har något i matlådan i morgon. :-)

Mina tankar till er, bloggvännerna (you know who you are).


Föresten, jag har sökt kurser på högskolan, kanske går att kombinera? :-)


 
 
Pär

Pär

8 oktober 2009 20:00

Tråkigt att höra, hoppas hon piggar på sig igen. Hon är väldigt lik våran Lotta som också varit/är lite sjuk men verkar vara på bättringsvägen igen.

http://sundback.dyndns.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards