suntliv

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Pläd.

Av suntliv - 8 oktober 2009 20:12

Tyckte det kändes en smula kallt i bostaden. Tjejerna är ute på pläden und   er soffbordet och jag fick idén att lägga en pläd över den biten trä som är under soffbordet (någon som hänger med? :-) ). Det blev som en koja.

Efter att ha rört i grytan i köket var jag av med två tjejer=Alva som är sjuk och Emma som älskar att gosa under filt. Jag hörde Alvas andning och fann henne gosa under filten. Där var så klart också fina Emma.


Underbara älskade.


:-)


Emma äter gurka   Alva  

 
 
Hannah

Hannah

9 oktober 2009 10:38

Hoppas du får en trevlig helg ! Jag har ändrat bakgrundsfärgen så det blir lättare att se markören.........bra att du sa till !
I år har vi klarat oss från kräksjukor, ja jag brukar aldrig må illa om jag inte är bakis förstås....hi hi hi.
Håller tummarna för att marsvinet som är sjuk blir bra snart igen.
Stor kram !!

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards