suntliv

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

Lördag morgon.

Av suntliv - 10 oktober 2009 08:04

Go´morron!

Sitter här i skumt ljus och lyssnar på musik.

  

Det första jag gjorde i morse när jag vaknade var att titta till Alva.

Blden är från i går kväll när hon under filt låg på min mage. :-)

  

Tack å lov så verkar hon som vanligt!! Lycka! Hon var nyfiken och framme när jag kom, hon satte nosen i vädret (hon=jag KUNDE ju ha något gott med sig/mig! ;-) ). Fina fina. :-)


Lilla Kit fick också mysa på magen. Vilken popfrilla va? :-)

  


Nu väntar en promenad till de sista spåren i Jungstedts Den döende dandyn.

Vi hörs! Hoppas du fått en bra start på lördagen. :-)

 
 
Bellz

Bellz

10 oktober 2009 08:45

Hejsan :)
Sv: Jag tror säker att dom kommer att blomma ut mer under programmets gång.
Det är ju det som Idol handlar om, hoppas du med hittar någon favorit sen :)
Tack så jätte mycket, du har också en jätte fin header.
Man blir glad av den.

Ha en bra söndag Bellz

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Ingen bild

viol

10 oktober 2009 14:12

Badat med familjen, i pool alltså :). Nu ska det lagas middag och lyssnas på riktigt bra ljudbok - Skumtimmen!

Ha en skön helg kära vän!

 
Anna

Anna

10 oktober 2009 19:49

Jag har praktik på tisdag. Får jag komma förbi efteråt och hälsa på Sara? Har ingen aning om när jag slutar men sådär någongång mellan 15-17.

http://www.maskrosmarsvin.webs.com

 
Annie

Annie

10 oktober 2009 21:30

Gudskelov att hon är bättre :-)
Kit ser ju för hääärlig ut!!

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Felicia

Felicia

10 oktober 2009 22:58

Hoppas hon blir bra snart :-)
Mysiga bilder!

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gröngöling

11 oktober 2009 09:36

Så jätteskönt att lilla Alva mår bättre! Du är en snäll marsvins"mamma".
Älskar också rotmos. Mums.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards