suntliv

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

Lördag kväll.

Av suntliv - 10 oktober 2009 21:23

  

Rotmos blev det i dag! Åh så gott.

  

Äppelkaka med frasigt täcke.

  

Mums!:-)

  

Lugn musik i lurarna, inte den bästa cd´n men ändå. :-)


Jag nöjer mig där och önskar en god kväll.

 
 
Truddelutt

Truddelutt

11 oktober 2009 11:36

Åh va gott med rotmos!!! Innan jag åkte och veckohandlade i torsdags så frågade jag mamma om de inte skulle ha något. Påpekade att det fanns både fläsklägg och kolrötter som var billiga och tänkte att hon skulle förstå vinken men det gjorde hon inte just då iaf. Dumt! :)
Skulle iofs kunna pröva att göra det själv men blir det inte lika gott som när mor min gör det så blir jag bara besviken.

Det går jättebra på AF!!! Är fortfarande jättekul och jag får fler och fler uppgifter vilket jag tacksamt tar emot. Gillar att ha mycket att göra.
På friskvårdstimmen på af så får man gärna ta en promenad, gå ut i skogen och plocka svamp, golfa, träna osv. Jag var ju lite ful i fredags eftersom jag ville komma hem tidigt. Men jag gick faktiskt på marknaden i flera timmar igår så tog igen det lite där. Gillar egentligen inte att promenera för jag tycker det är trist. Promenera med en golfklubba och golfboll är däremot jättekul. :)
Tyvärr får ju jag inga friskvårdspengar eftersom jag inte är anställd. Hade jag fått det så skulle jag köpa ett simkort men som det är nu så har jag inte råd.

Hoppas du får en trevlig söndag!!!!

Kram!!!

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Nannis

Nannis

11 oktober 2009 12:11

Det såg gott ut =) KRAM

http://nannis.blogg.se

 
Nini

Nini

11 oktober 2009 12:22

Åh vad smaskigt det där såg ut!
Och vad glad jag blir att Alva är på bättringsvägen. Älskade familjemedlemmar!
Alex var sååå nyfiken igår när han för andra gången i sitt liv fick åka bil ;)

http://nini.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

11 oktober 2009 13:06

Halloj!
Här var det inte dumt att titta in och maten var inte fy skam den heller. Rotmos är något vi äter sällan och förstår inte varför då det är så gott. Tycker också att det är lite vintermat så jag har ju något att se fram emot nu.

sv; Håller med dig om Darin och tycker han växt.

Trevlig Söndag och ha det gott!
Kramelikram.

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards