suntliv

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Söndag kväll.

Av suntliv - 11 oktober 2009 17:34

Denna magsmärta. Acceptera. Sanningen är den att jag inte vet vad som gör ont i magen. Njuren? Cystor igen? IBS?

Dagen för OP av njuren närmar sig med stormsteg så inom kort lär(bör) jag ha bättre vetskap. Vad skönt!


Har fått diskat diskberget!

  

Har fått handlat på ICA.

  


Denne stötte jag i hop med i lägenheten just som jag tagit en stor klunk vatten.

I vanliga fall tycker jag denna åsyn är så äcklig men nu kunde jag inte hålla mig för skratt. Tänk på att jag hade vatten i munnen. :-)

  

Till skillnad från i filmen Scream var maskmänniskan hövlig och slog i hop händerna när han såg min reaktion.

´Åh förlåt, inte meningen att skrämma dig´ (fortfarande med masken på).

Vände på klacken och sade `Jag skall gå åt ett annat håll så du inte blir rädd´ (fortfarande med masken på).

Jag fick svalt mitt vatten. :-)


 *ler vid minnet*


Nu blir det en SPA-stund. Har plockat ögonbryn, skall tona hår, raka, peela och fila...skall på ett viktigt möte i morgon. Skönt att vara fräsch. :-)


Ha en riktigt fin kväll blogg-vänner och andra. :-)

 
 
Gröngöling

Gröngöling

12 oktober 2009 22:44

Jag skrattade när jag såg din pojke/flicka klädd i scream-masken. Min pojke var utklädd precis så när vi hade halloweenfest i hans klass när han var cirka tio år. Jag tyckte också han såg rätt läskig ut, ända tills en pappa kom fram till honom och sa: Ah du, stäng munnen!
Det tog udden av skräcken :)

http://grongoling.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards