suntliv

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Jag skar mig!!! :-(

Av suntliv - 11 oktober 2009 18:23

Vid rakningen av benen råkade jag få fingret i vägen och fick halva pekfingernageln med mig. *rysa*

Blödde, smärta. Fy!!! Skrikandes


Vill passa på att säga att jag såg f.d ekonominyhetsuppläsaren Unni Jerndal häromdagen och hon var lika vacker som på tiden det begav sig i rutan. Glad. Hon bar sådana glasögonbågar jag önskar.


En som jag tror kommer att vara LIKA vacker vid 65 år, gråhårig, som nu vid 42 års ålder är Angneta Sjödin.

Se själv källstidningsbilagan i dag!Skrattande


Tankar från mig.


 
 
Annie

Annie

11 oktober 2009 18:53

Tröstekramar för skärandet i fingret.
Kram och Tankar

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

11 oktober 2009 20:08

Hej och tack för kommentarerna. Jag ska bli bebyggelseantikvarie, vilket jag för det mesta känner ska bli jätteroligt. Vi har många lärare som är på oss elevers sida, denna kanske är det, men hon är hemskt taktlös i sin framtoning, plus att jag tror att hon inte gillar den lärare som är handledare för denna kurs vi läser.

Angående att allt har en mening, jag vet inte om jag egentligen tror på det, jag har det som grundtanke men kan inte riktigt se vilken meningen med allt varit för mig, bara att jag känner mig nyfiken på livet framåt, att jag undrar vad livet har planerat åt mig. Men jag tror i den lilla skalan på karma, att om man är vänlig och hjälpsam mot andra så kommer det att komma tillbaka till dig på något vis. I form av att jag är sen till skolan men att även läraren är det. Den stora turen kommer jag aldrig få, jag har fått kämpa i motström väldigt länge, så att hålla fast vid denna tanke får mig att orka med livet lite lättare. Så det är en form av tröst för mig - att kanske kanske, kommer något stort att hända någon gång som kan förklara alla prövningar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards