suntliv

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Tisdag.

Av suntliv - 13 oktober 2009 07:36

25 minuters promenad. Jag konstaterade snabbt att jag var för tunt klädd. Det var kallt kallt kallt.

I går arbetade jag ändå till klockan 20:00. Matlaget träffades och lagade mat. Trevligt som vanligt.

I dag skall jag byta sängkläder och tvätta. Jag gillar att tvätta. :)

Pyssla, plocka, städa medan jag lyssnar på Mari Jungstedts första kriminalroman (jag vet jag läst dem i helt fel ordning. :-). )

Fundera över livet.

Se vad dagen bjuder på.


Önskar en fin tisdag! Lyft blicken! :-)

Tankar från mig.



Bilderna lånade från nätet.


 
 
Ingen bild

viol

13 oktober 2009 10:35

Önskar dig en skön ledig dag! Hoppas vi kan ses snart!

KRAM

 
JASAS.se

JASAS.se

13 oktober 2009 15:30

Men vad roligt med ett matlag? :D
Läskig bild med fingrarna, dock!

Fin din blogg blivit! Kramar och tankar från lilla mig

http://jasas.se

 
Anna

Anna

13 oktober 2009 18:54

Hej! Nu sitter Sancho i mitt knä framför datorn och skickar ett tack för smset igårkväll, det kom precis när jag kände mig som uslast och värmde. Ha det bra! Kram

http://julgrisen.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

13 oktober 2009 18:55

PS Jennis blogg är jättesöt!

http://julgrisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards