suntliv

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Med mindfulness och positiva tankar har...

Av suntliv - 14 oktober 2009 19:49

...hjärtfrekvensen stillat sig litet jämfört med ett par timmar sedan.


Det gick 7 timmar mellan lunch och middag. Och VILKEN middag! *dregel*

  


Snart: Fotboll.

  


Zzzz.

 
 
Sandra

Sandra

14 oktober 2009 21:02

Å jäklars va gott det där såg ut =)
Jo jag har provat stödstrumpor från apoteket men får ont i knävecken av dom.. Nu är det ett tag sen jag provade, men kan inte tänka mig att det funkar bättre idag, eftersom jag svullnat ännu mer nu. Tur att detta är över snart ;-)
Men som du skrev, så är de ju bra att använda även när man inte är gravid, så det kanske är värt att göra ett försök till sen.
Hoppas du har en fin kväll!
/Sandra

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gröngöling

14 oktober 2009 21:21

Jag känner med dig och förstår att det är en stor sak att opereras och ligga inne ett tag efteråt. Även om det "säkert går bra", så är det ju ändå en operation. Liksom.
Håller tummarna och tänker på dig.
(Jag är också fullkomligt allergisk mot hurtfriskhet.)
Och hoppas vi får följa dig på något sätt, om du nu inte vill blogga här sedan.
Underbart med mindfulness, att du mår bra av det.
Kramar i den kalla vinden.

 
Hanna @ jasas.se

Hanna @ jasas.se[/url]

14 oktober 2009 21:27

Oj vad gott det såg ut! Riktigt slaffsigt och mumsigt :D

http://jasas.se

 
Ingen bild

Arletta

14 oktober 2009 21:28

Nu ska jag försöka besvara lite frågor du ställt i min blogg. HAr knappt lyckats sitta vid datorn några längre stunder sen vi kom hem.

Du undrade hur det var med maten på Kreta. Nja, det var väl inte så himla mkt veg och grekisk sallad är ju ingen rätt man varken blir mätt på eller klarar några längre perioder på. Det blev en pizza en gång (med morot på!), pommes och olika sallader någon gång och en hel del nybakad bröd med tzatziki till. Åt också deras kåldolmar som de gör på vinblad och risfyllning. Helt OK. Mattias är en renodlad köttätare så han hade lite emr att välja på. :) Lovisa tyckte inte alls om maten därnere, inte ens mjölken vad god enl. henne. Tur vi hade frukostbuffé så hon kunde åtminstone äta något.


För presentkortet jag fick av maken tänkte jag köpa något halsband.

 
Ingen bild

Katrinelund

15 oktober 2009 17:41

Blev det vaccination idag? I så fall, hur känner du dig?

 
Nini

Nini

15 oktober 2009 18:47

Hej igen vännen!
Idag har jag hämtat ut teet och det doftar ljuvligt! Tack!

Armbandet ligger fortfarande på vänt. Nerpackat. Vill inte packa upp mitt pyssel så länge det är byggdamm överallt. :S
Men jag har absolut inte glömt det!

http://nini.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

15 oktober 2009 20:40

Hejsan.
Jag hittade dig via Annas blogg, såg att även du var enveten och ville skänka pengar till bättre behövande. :-)
Vet inte hur väl du känner henne och hur mycket gemensamma vänner ni har men skulle man inte kunna försöka gå ihop så många som möjligt att hjälpa lilla Sancho till en operation?? :-)
Mvh

http://minaanglar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards