suntliv

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Ps.

Av suntliv - 16 oktober 2009 19:39

  

Någon som smakat denna nya sorten?:)


Ds.

 
 
Ingen bild

pp

16 oktober 2009 20:21

nya smaken är MUMS tycker jag

ha en härlig helg

kram

 
Hanna (at) jasas.se

Hanna (at) jasas.se[/url]

16 oktober 2009 21:21

Tyvärr så har jag inte testat den..

http://jasas.se

 
Mfaeldt

Mfaeldt

16 oktober 2009 22:22

Tack så mycket:) Trevlig helg!

http://mfaeldt.bloggplatsen.nu

 
Truddelutt

Truddelutt

17 oktober 2009 17:25

Näpp, äter bara den som smakar svartavinbär. Den är godast!!

Sv: Ja visst är det två konserter jag ska på. *glad* Behövs alltid något kul att se fram emot, speciellt nu när hösten är här och det snart är vinter.

Vad det är med Winnerbäck? Han är ju JÄTTEbra ju. Får en ont-i-magen-pga-braighet-känsla så fort jag hör honom sjung. Kan tyvärr inte säga att det är pga hans texter eller något sådant för jag lyssnar nästan aldrig på texterna utan det är musiken jag gillar. Hm.. men kanske tillsammans med texterna då för han måste ju sjunga oxå. :)

Lemarc kan jag inte med alls. Och det säger jag inte bara för att du har svårt för Winnerbäck (om du nu trodde det). Tror jag fick nog när den där "Dom kallar henne Tess (tess tess)" spelades mycket.
Är ju tur att vi alla har olika musiksmak för det vore ju trist om alla lyssnade på samma musik. :)
Vad gillar du annars för musik?

Njuroperation? Är det någon eftersläng på det du opererade förut? Har det något samband alltså?
Har ju bara ögnat igenom lite av din blogg så jag har inte hängt med i allt som hänt innan vi blev bloggisar.

Kramis!

Ps. Du får ursäkta om jag inte hälsar på inne hos dig så jätteofta i veckorna. Är rättså slut efter mina "arbetsdagar" och har inte lust att sätta mig vid datorn när jag kommit hem. Tar väl ett tag innan man kommer in i att arbeta igen. Var ju två år sedan sist.

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards