suntliv

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Gulligt va?

Av suntliv - 19 oktober 2009 18:53

Ny sorts tamponger! Uber(med prickar över u - hur skriver man det?)gulligt namn. Lingonvecka. :)  

Ekologiska - utan kemikalier. Bra för kroppen. Bra för miljön. :)


Sedan i somras haft kontakt med en designer som (om hon inte ångrat sig) skall göra en ring åt mig. I dag tittade jag ut modeller och ungerfär så här hoppas jag den skall se ut. Kärlek vid första ögonkastet. :)

  


 
 
Ingen bild

Katrinelund

20 oktober 2009 17:44

Hur går det att skriva ü? Så här gjorde jag för att lyckas vid mitt tangentbord: först tryckte - och släppte sedan - på tangenten med i mitt fall de tre tecknen ¨ ~ och ^ . Därefter trycker man på tangenten u. Überaschung! Übung macht den Meister! :-)

 
Ingen bild

Hanna (at) jasas.se

21 oktober 2009 16:20

På mitt tangentbord sitter den knappen precis bredvid enterknappen. Så bara trycker man ner den knappen med ¨ -tecken på och sen trycker man på u:et. Så blir det über! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards