suntliv

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Sisådär dag.

Av suntliv - 20 oktober 2009 16:52

Det går upp och ner nu. Ena stunden livrädd. Andra stunden lugn, redo, i nuet. Så får det vara.

Jag har en del att ordna med och vill pyssla med innan op men jag får ta det jag orkar och hinner.

Fokus är på op. Tankar kring arbeten har jag släppt. Det kan jag ta tag i längre fram.

Oavsett hur det går blir det ett ´nytt liv´ efter op. Jag vill ha en förändring på det privata planet.

Har en del ideér.


I dag när jag skulle in på ICA stod där en alldeles bedårande fågel och tittade på mig.

  

En kaja. Åh så söt och h*n såg så klok ut. Lade huvudet på sned. Följde efter mig som en liten vovve. :-)

´Jag haaaar ingen mat.´ sade jag och det verkade som om h*n förstod. Älskade lilla kaja.


  

Här är Sankan, sömndrucken ätandes på köttbulle. Sötnos! Glädjespridare. :-)


Har ni sett Santino Rice? Hört hans röst? *gilla* :-)


Önskar en fin kväll.



 
 
Nannis

Nannis

20 oktober 2009 22:53

Tänker på dig Tina, även om jag inte "syns" :)

KRAM

http://nannis.blogg.se

 
Annie E

Annie E

21 oktober 2009 06:01

*Kramar om hårt och håller om länge*

Fåglar är ett underbart släkte. Jag har precis upptäckt det :-)

Eftersom vi nu är 2 Annie som kommenterar din blogg, så ska jag försöka skriva Annie E hädanefter.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards