suntliv

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Bra dag.

Av suntliv - 21 oktober 2009 20:40

Den avslutas med gos och snus på alla tjejerna. Alva var kvar längst. Mammas fina.

  

Vad trött jag är. Skall bli skönt att dra täcket över huvudet.

Har försökt åtgärda ett nageltrång. Jösses vad ömt men det lär inte vara något i jämförelse med vad som komma skall. :-P  Lyckades inte riktigt denna gången.


Tankar från mig.



 
 
Felicia

Felicia

21 oktober 2009 22:25

Naw, marsvinsmunnar är det goaste som finns :)
Lösenordet till min blogg: frideborgsblogg

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

 
Annie

Annie

21 oktober 2009 23:13

UNDERBAR BILD

Sov gott älskade vän. En god natts sömn kan nog få en att utstå till och med nageltrång.
Kram

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards