suntliv

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av suntliv - 27 juli 2009 16:31

Ni kan tro att i går kväll när jag gick till sängs fungerade inte apparaten så jag kunde höra nya cd-boken. I stället gick jag och hämtade Emma och vi somnade. Hon fick ligga på två filtar och efter en timme vaknade jag till och gick upp en kort sväng. Väl tillbaka kom jag yrvaken på...Emma!? Lyfte på filten och där låg hon varm och mjuk. Hon är för söt. :)

I dag har jag varit på stan och köpt 8  (i mitt tycke) trevliga tallrikar. 10 kr/st. Fyra olika mönster. :)

 Fått dille på GB´s Twister...har gett upp ´vanlig´ glass. Provade ett par matskedar tofuline blåbär i går men det är för sött!

 I kväll blir det nog ett ´wrap´ med grönsaker, vegetariska bitar och hemlagad sås. Det blir även allsvenskan och presentationen av Zlatan i Barcelona.

Ha en fin kväll. Tack för titten.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards