suntliv

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av suntliv - 30 juli 2009 23:04

Favoritlaget?  LDB :)

Agon Mehmetis  nya matchfoto och autograf, inramat i kväll. :)

Favoritspelaren? Agon tränar innan han skall in. 5 bänkrader från oss.

Publiksiffra: drygt 15 000.

Zzzzzzzz.

Av suntliv - 30 juli 2009 17:08

Efter 60 minuters rask promenad och cykeltur till sjukhuset fick jag träffa samma radiologisjuksköterska (mammografi) och doktorn (med ultraljudet) som i förra veckan.Den (knutan) ÄR stor konstaterar man. Jag fick vänta en stund medan de dukade upp för biopsin. När jag kom in stod överläkaren där, hon som i torsdags sagt att knutan skall bort. Hurra. :) Jag frågade alla tre (personalen) om de velat ha en sådan knuta och svaret var enhälligt: NEJ. Jag frågade med anledning av gårdagens samtal från sköterska som sa att knutan inte skulle opereras. Man skall inte gå med så stora knutor sa dr. Hur kan man (som ssk i går) ringa och oroa så, uppgifter tagna i luften. Jag blev både ledsen, rädd och arg. Om det var min nya bok ´Medmänniskor´, mindfulness eller en kombination av båda så rann det av mig när det närmade sig tiden för undersökningarna. Tyvärr blödde det väldigt efter första biopsiklippet så det blev enbart två klipp men dr verkade nöjd.

Jag hade en tid hos kirurgen den 11 augusti men i eftermiddags ringde man från sjukhuset och erbjöd en återbudstid redan nästa vecka. Då skall man kunna ge ett besked. Jag har i dag redan hört en del teorier.


Direkt efter sjukhusbesöket cyklade jag glatt i solen till ett stort köpcentrum och skulle köpa tomater. Gick en sväng förbli ECCO och kikade på REAn. fastnade för ett par halvhöga boots med klack. Nedsatta 400 kr. Foxy va? ;)


I kväll blir det match och vi är sex stcken i sällskapet. Trevligt skall det bli.

Jag skall ha med mig goda nektariner och körsbär. Slutet gott allting gott eller hur var det nu? :) Tack för pep, mail, sms, tankar, tumhållning. Uppskattas.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards