suntliv

Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Fredag f.m.

Av suntliv - 31 juli 2009 11:08

Nu är det klippt, tvättat, masserat, fönat, plattat, lockat, ångat och Gud vet allt. Efter tio minuter börjar jag skruva på mig. Var är hårspännet?? :)

Jag har både plattång, våffeljärn, el-rullar och allt man kan önska men använder inte. Hur skulle jag kunna hålla på så med håret? Jag menar jag som använder cykelhjälm, svettas lätt i hårbotten osv? :)

Drömfrissyren är så som Reese Witherspoon har i komedin Sweet home Alabama för då kan man ha kort men ändå en frissyr (slags  litet upplippt page och luggen lång som det andra - gick det att begripa? :P) som går att variera på många sätt. Men jag är inte där - än. I tidningen Allas fanns för många år sedan bilder på en kvinna som hade en kort frissyr som gick att variera om man ville se ´snäll´ ut, skulle gå på fest och ett annat alternativ. Jättesnygg. Om jag går ner si så där 6-7-10 kg (dream on) vill jag ha håret så som i gamla Allas. :)


I dag hyllas Bart och Homer på deras 8 årsdag!! :) Med sallad, gurka, persilja och senare favoriten popkorn. :) Hipp hipp hurra killar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards