suntliv

Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Kött kött kött kött kött kött kött.

Av suntliv - 31 juli 2009 21:11

Jag & sällskapet hamnade på en köttrestaurang www.jensens.se

och jag åt enbart potatis, sås, sallad & vitlöksbröd. Tänk 34 kr för en skiva vitlöksbröd. Hoppsan! (Obs! Jag är inte snål :)

Filmen Sommaren med Göran som hade premiär var rolig!!

Nu önskar jag en trevlig helg!

 
 
Anna

Anna

31 juli 2009 21:39

Ja, eh, Jensens Böfhus är en riktig vegetarisk nitlott.

http://www.maskrosmarsvin.webs.com

 
Arletta

Arletta

31 juli 2009 22:37

Hej! Har inte tittat in på några dagar då jag inte haft min egna dator på utan bara lånat makens några korta stunder. Alla favoritlänkar ligger bara på min egna.

Vilken pärs med knutan! Hoppas du får klara besked snart och att du blir av med den. Det måste vara tufft. Stor kram

P.s Lovisa tackar så jättemycket för kortet. Hon blev sååå glad!

http://wallemini.blogg.se

 
Pisan

Pisan

1 augusti 2009 08:04

Vi åt på Jensens i Borås härom veckan. Jag åt grillade grönsaker till kötte - jösses vad gott det var. Men godast var desserten - mjukglassen man fick ta så mkt man ville av med tillbehör :-) Ha en fin lördag vännen! KRAM!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards