suntliv

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av suntliv - 17 augusti 2009 18:11

Vad härligt. Efter en komaliknande sömn på soffan i eftermiddag bar det av till stora köpcentrat. 10 pkt tuggummin av märket EXTRA för 35 kronor (ganska kort datum), god dryck, gula tomater, fasta nekatriner, vackert mörkröda körsbär, en apelsinpress för 10 kronor, diskunderlägg i färgglada utföranden 3 för 10 kronor. Lyckan är gjord. :)


På Stadium hittade jag ett par snygga tajta sköna träningsbyxor (längtar tills jag läkt och kan ge mig ut i parken igen) som slutar strax under knäna. Precis min stil. Jättesköna! Stadiums eget märke SOC.


Postmannen kom med ett litet rött paket, i celofanplast med en vit adresslapp med mitt namn och adress på. I den lilla asken låg en mjuk, gullig nalle. Tårarna kom. Det stod textat att om jag tar väl hand om nallen och välkomnar den i mitt hem skall den bringa lycka :) På det medföljande kortet stod det några välvalda krya-på-dig-hälsningar och jag tog till lipen igen. Det var helt oväntat från en kollega. Inte någon av mina närmaste denna gången heller utan en som jag anställdes på samma dag som. Det är inte första gången hon gör mig glad genom åren. Tack snälla V. *rörd*


I går gjorde jag en jättegod pizzasallad att ha till middagen men när jag skulle lägga mig sent i natt kom jag på...PIZZASALLADEN! Hur kunde jag glömma den? *suckar* :)


Sen är det ju allsvenskan i kväll. :)

Ha en bra kväll. Tack från mig.

Ovido - Quiz & Flashcards