suntliv

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av suntliv - 23 augusti 2009 19:55

I går blev det hårtoning, ögonbrynsfärgning och papiljotter (värmespolar) i håret. :) Jag kom på varför jag inte använder dem oftare. Efter allt besvär raknar nämligen håret fort. :( Jag blev så varm medan jag höll på så jag bortade ut lockarna och gick på grillfest med rakt hår (som vanligt). Vi var 15 personer och jag hade gjort en stor skål med vegetarisk pastasallad som många lät sig smaka av, kul att den blev uppskattad. :)

I förmiddags har det varit fotbollsmatch. Fantastiskt strålande väder, underbart att sitta och sola en stund.

I eftermiddags har jag sovit likt i koma och i kväll bakat muffins a´la Pernilla

Wahlgren med äpple och riven mandelmassa i. Mums. :)

I morgon återgår jag i tjänst efter fyra veckors sjukskrivning och semester.

Jag bjuder på en bild på fina gosedjuret Hanna när hon sover. Gullig va?

Tack för din tid.

Ovido - Quiz & Flashcards