suntliv

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av suntliv - 24 augusti 2009 19:23

I dag kom ljudböckerna jag beställt. Författare Johan Theorin.

Handlingen lär utspelas på Öland. Jag har i sommar läst (lyssnat på) två av Mari Jungstedts böcker och de var mycket bra! Fantastisk uppläsare (Katarina Ewerlöv). Skall bli spännande och se hur Öland beskrivs. Jag har varit många somrar på fina Öland. :)

Pär, rekommenderar du att jag läser dem i särskild ordning?

Nyss fick jag en present i form av dvd:n Män som hatar kvinnor. :)

Såg den på bio i våras. En väldigt stark men oerhört bra film i mitt tycke.

Vilka skådespelare! Suveräna Noomi Rapace, fine Micke Nyqvist, legendariske Sven-Bertil Taube, Peter ´Beck´Haber, duktiga Lena Endre, Ingvar ´Becks granne´Hirdvall, vackra Ewa Fröling, vackra Marika Lagerkrantz...

I morgon är en ledig tisdag. Promenad, byte hos tjejerna, bakning av fler Pernilla-muffins, årlig kontroll av diabetes. Räcker gott så...eller hur? :)


Ovido - Quiz & Flashcards