suntliv

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Söndag kväll.

Av suntliv - 30 augusti 2009 19:49

Marsvinshelg kan man säga.

Det har gått ´sådär´emellanåt. Kit och Sara skall inte bo i hop. Stackars Kit blev jagad och jag vaknade av att hon skrek. Har provat alla  ´kombinationer´ och det blir Hanna & Sara som får bo i hop i natt.

Sara har jagat Kit och Emma jagat Sara. Vilen fart det var på dem.

Fem timmar på pläden alla fem. Sara har fått Proviva så hon fått något i sig merän litet pellets & hö. Hoppas det skall gå bra. Tid & tålamod.

Underbara djur. Snart blir det grönsaker och nattning.

Tack för titten i bloggen. Ha en bra start på nya veckan. :)


 
 
Anna

Anna

30 augusti 2009 20:49

Ge dem tid Tina! Att lära känna varandra tar tid för marsvin. Kom ihåg vad vi pratade om: is i magen, hus, yta och sysselsättning. :-)

http://www.maskrosmarsvin.webs.com

 
Anna igen

Anna igen

30 augusti 2009 21:22

Vilken brakmiddag, förresten! Härligt utbud.

http://www.maskrosmarsvin.webs.com

 
Ingen bild

Patricia

30 augusti 2009 23:15

Lycka till med chili, hon är underbar och blir lätt tam i knäet, hon och jag låg och sov på soffan innan hon skulle till anna. Skulle själv tagit henne om jag inte hade två killar. Bor du i malmö?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards