suntliv

Alla inlägg under juli 2009

Av suntliv - 14 juli 2009 23:52

I dag hämtade jag böckerna. En till mig och en jag planerar att skicka till Cliff i Californien. Undefeated av artisten, skådespelerskan och författaren Marsha Hunt som skriver om sin bröstcancer. Jag ´föll för henne´ direkt när jag hörde henne i en tv-dokumentär. Vilket synsätt!

I dag unnade jag mig en sparkling exfoliating scrub jag läst om i en blaska. ´Bäst i test´. Hade blivit rekommenderad en dito till ansiktet så jag kom hem med två härliga produkter från Clinique. Var inom apoteket också och de hade det jag sökte (jag som gillar att prova nytt) SB12 tuggummin och nya SB12 vattenmelon munskölj. Dyr men man fick två för priset av en. Hurra. :)

Veckan har börjat väl. Inget godis. Jag räknar inte Läkerol till godiskategorin (gör du?).

Det blev en kaka i dag och en i går men i gengäld har jag promenerat 75 min i går och i kväll cyklat en lång tur bla förbi SF och hämtat biobiljetter till lördag. :) Små smulor är också bröd.

Jag njuter av sommaren, solen, ljumma vindar (som vi haft i dag) och det närmar sig semester. Det närmar sig också samtal med urologen och undersökningar av knutan som växer och som börjat göra ont (ont och ont - det beror på vad man jämför med! Den har börjat kännas mer obekväm).

One day at a time. Sov gott. Tack för besöket. :)

Av suntliv - 12 juli 2009 00:42

Hej! Detta är de första trevande raderna i något som kan bli en tillflykt, ett vattenhål för mig i min kamp som pågått och som måste stramas upp och göras strukturerat. Här kan jag behandla vissa ämnen rörande hälsa, ohälsa, sömn, motivation, ätbeteende osh dykikt. Jag kanske inte kommer att uppdatera så ofta men kanske så småningom formulera mål, delmål och resultat. There ain´t no substitute. Jag vill också skriva om väl valda delar ur min vardag. Nu återstår att säga välkommen! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards