suntliv

Alla inlägg den 3 september 2009

Av suntliv - 3 september 2009 19:18

Mått bättre i dag. :) Fick fråga mina kollegor om de mått ´konstigt´ och det hade en av dem, samma symtom som jag. Hurra konstaterade vi. ;)

 I dag på arbetet slutade en klient så vi bjöd på tårta och jag fick en chokladkartong. Inte det optimala för mig med jag blev glad ändå. :)


Tjejerna ärnu under bordet, på pläden och äter grönsaker och slickar i sig Proviva blåbär.


Haft möte med avdelningschefen i dag. En befaffningshavare skall bort från verksamheten föreslår avdelningschefen politikerna i nämnden som fattar beslut om två veckor. Det gäller i så fall troligtvis från januari 2010. Det har väckt tankar kan jag tala om. Plan A. Plan B. Plan C ? ... 


Fina Mari Jungstedt som skriver underbara deckare vars handling utspelar sig på Gotland har kommit ut med en ny bok. Vill ha som ljudbok. Så jag har beställt den i kväll. Längtar.


Ängeln här nedan har en klient målat i dag och jag formligen älskar den.

Glad jag fick knäppt ett kort på den.:)

Ovido - Quiz & Flashcards