suntliv

Alla inlägg den 16 september 2009

Av suntliv - 16 september 2009 21:03

Det vackraste jag vet

Är att se dej när du sover

Här råder stilla frid

Och jag glömmer både rum och tid


Du ligger här bredvid

Och jag känner hur du andas

Att älskas utav dej

Är det vackraste för mej


Så sagolikt det är

Att se morgon-dimman lätta

När mörkret sakta flyr

Och att se hur dagen åter gryr


En kylig morgonbris

Sakta sveper genom rummet

Jag kryper tätt intill

Lycklig för att du finns till


Det vackraste som finns

Är att vara någon nära

När månen lyser klart

Över skog och mark så underbart


Du ligger här bredvid

Och jag känner hur du andas

Att älskas utav dej

Är det vackraste för mej


Du ligger här bredvid

Och jag känner hur du andas

Att älskas utav dej

är det vackraste för mej

  

Av suntliv - 16 september 2009 20:30

En bra dag! :) Har du haft en bra dag? :)

Har mixtrat med nya kameran i dag, vilka finesser. 8,1 megapixel.

Se! :)

  

Finaste Kit, 10 månader.

 

  

Mysiga Hanna som snart fyller 2 år. :)

 

  

Jag med mjuka Hanna. :)

 

  

Tjejen från bioaktuella G-force. :)

 

Stavpromenad på morgonen, 30 minuter. Känns gott i rygg, axlar och överarmar.

Trevligt sällskap på hemvägen från arbetet.

Underbar middag när jag kom hem (hungrig som en varg).

Potatismos med sojakorv och tillbehör. Mums. :)


Önskar er en god natt, sov i ro. :)

Ovido - Quiz & Flashcards