suntliv

Alla inlägg den 4 september 2009

Av suntliv - 4 september 2009 22:04

Jag är Alva och jag gillar Proviva.

Märks det?? ;)


En fördel med att ´Fab 5´ är ute på pläden varje dag är att man får fint dammsugat och torkat på golvet i vardagsrummet varje dag. :)

Zzzzzzzz.
















Av suntliv - 4 september 2009 19:29

Sara är ute med ´Fab 5´på golvet, tjejfotboll Sverige möter Norge på tv.  Skönt med fredag. :)

 

 Sara.

Middag. Kokt potatis, quornfilé, sallad och inlagd gurka.


I dag tog jag en första långpromenad efter operationen för drygt tre v sedan. 2 timmar och tio minuter. Yaj! *applåd* :)

Jag är nu trött i kroppen men har inte ont någonstans. Jag gillar ju att vara i farten. :) Härlig tur blev det. Jag undrar hur det känts i kroppen om jag gått på plan mark. Vi tog vår milslånga promenad i skogen. Upp och ner. Ner och upp.


I kväll kommer en vacker film om kärlek. Den kärlek som filmen handlar om fördöms ofta. Se numera avlidne Heath Ledger och Jake Gyllenhal i Brokeback mountain på kanal 1 klockan 21:00. När jag sett den på bio och cyklade hem grät jag och hulkade som ett barn. Morgonen efter tänkte jag på filmen och började gråta igen. Vacker. Smärtsam.


I bland räcker det inte att göra sitt bästa utan man måste överträffa sig själv. (Något sådant lär Winston Churchill ha sagt under andra världskriget).


Önskar en bra helg. Tack för titten. Svara gärna på omröstningen här till höger. *pekar*
















Ovido - Quiz & Flashcards