suntliv

Alla inlägg den 26 september 2009

Av suntliv - 26 september 2009 20:49

Diska upp.

Skala potatis.

Fixa fleskesteg.

Ta en promenad.

Duscha.

Återvinna glas och papper.

Handla.

Hämta paket från Haléns.

Städa badrummet.

Torka hallgolvet.

Göra äppelkaka.

Få besök.

  

Denna fick jag i present. Tack Håkan.:)

  

Skånsk äppelkaka med vaniljsås. Smakade bra.

  

Hanna blir ompysslad av Håkan. :)

  

Kit! :)

  

...och fotboll! :)


Jag såg omtalade Anna Anka på SVT play då jag tog fel på vilken dag ´Skavlan´ sändes.

Har svårt för norska språket (svårt och svårt...kanske inte rätt ord? :) ). Hur som helst har jag fått en annan bild av Anna. Har läst en del i går och i dag och i Skavlan såg jag en annan sida än den som visas på Tv 3 på måndagar. Det är, läste jag i tidningen, litet uppgjort och hon får bra betalt för avsnitten. I pratshoven var hon rar och hade nära till skrattet. Positivt. :)


God natt. Zzzz.




Ovido - Quiz & Flashcards