suntliv

Alla inlägg den 5 september 2009

Av suntliv - 5 september 2009 23:33

I morgon söndag är det dags för bio! 3D (som synes!?) :-)

G force huvudrollsinnehavare är bla marsvin.


Det har varit en fin ´djurdag´ i dag. Tjejerna har varit ute på pläden extra länge. De börjar tänja på gränserna och ta sig utanför området. :)

Nu har de fått vars en liten skål med Proviva och hö inför natten. Har ´stoppat om dem´med filtarna. Emma ´markerade´för nykomlingen Sara, en gång i dag. Annars helt lugnt dem sinemellan= tacksamhet.

Sara har bott här i en vecka nu. Gullungar!!


Sankan har fått tillbaka sin första bur igen, den stora blev för avancerad.


Pippisarna har så fint i buren med sand med apelsindoft och jag har skalat jordnötter åt dem. :) Den sanna glädjen.


God natt! Sov sött. Dröm söta drömmar. Zzzzzzzzzzz.






Av suntliv - 5 september 2009 17:02

Djurens dag!? Städat och fint hos alla. :)


 Det är sällan den här unge herrn fastnar på bild men i dag lyckades jag.

Underbare lille Sankan (efter MFF´s f.d målvakt Jonas Sandqvist). :)


I dag blir det något jag längtat efter. Nämligen soppa!

Morot, rotselleri, palsternacka, buljong, kryddor, spaghetti, purjo, vitkål, brysselkål och blomkål. Mmmm!! :)

 

 Litet naturgodis på lördagkvällen. Till fotbollen VM-kvalet där Sverige möter Ungern. Samtidigt, på andra kanalen är det säsongsavslutning på Sommarkrysset i vilket mina gamla idoler Europe uppträder. :)

Ränderna går aldrig ur! :P

 

 Önskar en fin lördagkväll! Tack för titten.




Njurbesvären och olustiga tankar kring jobbsituationen??

De ignorerar jag i dag! Weee. :)





Ovido - Quiz & Flashcards