suntliv

Alla inlägg den 21 september 2009

Av suntliv - 21 september 2009 22:48

Sååå, hemma efter en lång arbetsdag. Mellan arbetet och bion har jag legat i en massagestol och satte under tiden på en cd med mindfulnessövningar men jag minns knappt vad rösten sade. Zzzzz. Körde programmet i massagestolen tre gånger. Skönt.


  

Filmen Flickan som lekte med elden var bra. Bra skådespel(are) och vackra Stockholmnsvyer. Emellertid tror jag att jag tyckte första filmen var bättre.


I dag på arbetet kom lilla fina Wilma på besök. Jag blev glad och pussade henne. Hon fick även slicka rent min matlåda (jag frågade hennes matte först så klart! ;))

  


När jag kom hem kikade jag på inspelade Svenska Hollywoodfruar kanal 3. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör att jag vill se fortsättningen. Min dröm om USA kanske? :)


Jag hade glömt! I morgon är en speciell dag. Fick denna vackra present i förskott. :)

  

Tusen tack!

 

I morgon är jag ledig. Hoppas på långpromenad med min cdbok, byta sängkläder, tvätta, sälja en sak jag haft på Blocket, söka ett arbete, pyssla...Bäst att krypa till kojs och dra täcket över huvudet. :)


Ha en bra dag i morgon. Sov gott i natt.

Ovido - Quiz & Flashcards