suntliv

Alla inlägg den 22 september 2009

Av suntliv - 22 september 2009 17:37

Grattis på födelsedagen Anna! :-D

Av suntliv - 22 september 2009 17:02

Nyss hemkommen efter en lyckad affär på Blocket. :) Det märks hösten gör intrång. Från ljuvligt sommarväder senaste dagarna till blåst och duggregn. Jag fick en lång promenad i morse. 1½ timme med min cdbok som är en bra kriminalroman. Jag promenerade runt mellan hus så det skulle bli lä. Gick på gator jag aldrig gått på tidigare. Härligt.:)


Med posten kom en väldigt bra bok som Anna (se länken Julgrisen i länklistan) tipsat om. Tack Anna för tips.

  


Jotexkatalogen kom också och tänk! Jag blev sugen på höst, ljus, till och med jul! När man ser alla mysiga textilier.

   


Jag fick ringt sjukhuset och tagit reda på hur jag ligger till, vad som bestämts för mig ang operation av njuren och varför det som sagts inte blivit av. Känns bra att veta. Mer än så säger jag inte. :) 


Jag önskar en fin tisdag kväll! Tankar från mig...


Ovido - Quiz & Flashcards