suntliv

Alla inlägg den 11 september 2009

Av suntliv - 11 september 2009 21:27

I morgon lördag blir det bio igen; en film som haft premiär i kväll och som jag sedan jag såg trailern på bio, velat se.

  

Av suntliv - 11 september 2009 19:59

Jösses vilket underbart väder vi har blivit bjudna på i dag!! Rena sommaren.

Jag var under eftermiddagen på ett hembesök, vi satt utomhus i solgasset i vars en badenbadenstol.

Jag blev bjuden på hembakat. Fantastiskt.

  

Vindspelet lät så vackert.

  


Något av det bästa jag vet är väldoftande hygienprodukter och att dofta gott. :)

Ett märke som pga tidigare positiva erfarenheter blivit ett av mina favoritmärken är TOMMY GUNS.

Sage & basil shampoo, sage, basil & yogurtene conditioner och wheather protect dew drops blev det i dag.

*lycka* :)

  


Dagens middag: kokt potatis, sallad, grön sparris, inlagd gurka & vego-biff. Mums.

  


Försökt få ett fint gruppfoto på tjejerna. :) Kit....

  


Sara...Emma.... :)

  


Så allihopa!:)

  


Gamla favoriterna EUROPE gav 090909 ut sin nya platta Last look at Eden.

Jag skall lyssna på plattan i kväll. :) Yaj!


´If pain - observe pain. If happy - observe happy. If sad - observe sad. If - looking - observe looking. If you want to stay in looking, stay there; looking, looking, looking.´   Titti Holmer

 

´One thing at the time.Slowly Whatever is, observe it. Everything will pass.´


Önskar en trevlig helg!:) Tack för besöket!


Ovido - Quiz & Flashcards