suntliv

Alla inlägg den 28 september 2009

Av suntliv - 28 september 2009 22:49

Nu när det börjar ´dra i hop sig´ kommer jag att börja titta. Av de 5 killar som kvalat i kväll hade jag velat se Andreás åka ut. Han från Piteå. Jon hade bra röst. Killen med pagefrissyr (ung från Gbg´strakten tror jag) hade en bra (egenhändigt skriven?) låt. Bra röst. Jag gillade fyra stycken av fem och tyckte som sagt att Andreás skulle åka ut. Eller så skulle han sjungit en annan låt? :)


I fjol var duktige Kevin klar från början, han kunde allt och var bra alla fredagar. Borde man ge någon en chans att utvecklas eller vad är meningen? :)


Vilken är din IDOLfavorit genom åren? Min är DARIN!  0:)

NU är det dags att dra täcket över huvudet. Zzzzzzz.

Av suntliv - 28 september 2009 19:35

I morgon skall jag på arbetsintervju. Jag som trivs bra på mitt arbete. Men...där finns ett men (eller flera).

Jag har inte fått arbetet än och jag vet uppriktigt sagt inte om jag skulle (våga) ta det om jag fick det.

Om jag får det skall jag ha ett samtal med mig själv innan jag bestämmer mig. :)

Av suntliv - 28 september 2009 19:32

I morgon skall jag göra något som jag själv tackat ´ja´till men som gör att jag kommer att ha fjärilar i magen. :)

Efter arbetet for jag med sällskap till köpcentrum och shoppade; H&M (scarves), Lindex (top & scarves), Body shop (läppstift) & Glitter (hårband). :)

  


Ha en fin kväll! :)

  


Ovido - Quiz & Flashcards