suntliv

Alla inlägg den 7 september 2009

Av suntliv - 7 september 2009 21:21

Har nyss satt på ett ´tegaderm´som är ett slags filmförband. Undertill är såret tejpat och lär vara ungefär två månader till. Filmen skyddar ´strippen´ så att tejpen sitter kvar och jag kan duscha utan att tejpen lossnar av vätan. Skönt det går framåt. :)

Av suntliv - 7 september 2009 20:06

TACK FÖR DEN NANNIS!!! :-P

Av suntliv - 7 september 2009 19:45

Alltså i dessa stundande svininfluensatider och även annars...!

Var efter arbetet på ICA och döm om min förvåning när en annan kund nyser I HANDEN! Gör folk så? I dessa upplysta tider? Hon såg på mig att jag stod stilla och tittade. Jag kunde inte låta bli att le stort och sa ´DU NÖS! I HANDEN!!´ Då log hon tillbaka och gned demonstrativt handen på jackan.

Jag sa med ett leende. ´Jag flyr! `

Nästa gång jag såg kvinnan stod hon med handen hon nös i kupad om en knippa rädisor. Fy för. Jaja...:) Jag blev bara litet förvånad.


Jag köpte ett fint paparly och en börs,plånbok i väskaffären.

Jag fick snabb hjälp av vårdcentralen när det gällde ett recept jag hastigt behövde få förnyat. Fin service både där och på apoteket. Jag valde inte mitt vanliga apotek, där de ofta är dryga. *tacksam*


I kväll blev det vitlöksbröd och soppa. Mums.

 


I kväll blir det nog tidigt sänggående. I morgon är en ledig dag. Skönt.

Tack för besöket.

Ovido - Quiz & Flashcards