suntliv

Alla inlägg den 20 september 2009

Av suntliv - 20 september 2009 19:30

Ännu en dag med härligt sommarväder. Det blev en promenad till ljudboken, men inte som jag skrev i går, Johans Theorin för den cdboken gick inte att kopiera över till telefonen utan det blev ´I de lugnaste vatten´ skriven av Viveka Sten. Jag känner mig hitills väldigt nöjd med den. :)


Det märks att hösten är på väg, i alla fall i trädkronorna.

  


Det blev en tur till Biltema och till COOP.

  


Köpte fler FRIGGS teér jag skall prova. Gillar förpackningarna i alla fall. :)

  


Det blev en lasagne gjord i kväll. Med quorn.

  


  

I morgon blir det bio och filmen ´alla´talar om: Flickan som lekte med elden.

Jag har packat en påse biogodis med mig i jobbväskan. ;)


  

Alva & Emma. Lika som bär va? :)


  

Kit & Sara. :)


  

... och Hanna. :)


I dag har det blivit litet SPA. Pedikyr, hårtoning, ögonbrynsfärgning, peeling m.m Blir lika lycklig varje gång jag rotar i alla byrålådorna med härliga ljuvligt doftande fräscha hygienprodukter. Mmmm.... :)


Efter (i morgon måndag) sex veckor sedan operationen känns det ´som vanligt´och när jag läser tillbaka i bloggen till tiden före operationen tänker jag, har jag varit med om det? Tack och lov att jag kunnat vara så positiv hela vägen. Jag har bestämt mig för att ringa urologmottagningen när jag är ledig och försöka få besked om nästa operation (som jag aldrig lär bli redo inför?) som enl Dr skulle blivit av en måndag i september. Jag antar att de skjutit på det pga tumören men ett besked vore aldrig fel? Skulle bli skönt att få det gjort. Gå vidare i livet... Andas djupt. :)


Så här ser såret ut i dag. Ser blekare ut på foto än i verkligheten, men jag är nöjd. :)

  


Hoppas du får vara frisk!

Njut av hösten.

Tankar från mig.  0:)

Ovido - Quiz & Flashcards