suntliv

Direktlänk till inlägg 4 september 2009

BlåbärsAlva! :)

Av suntliv - 4 september 2009 22:04

Jag är Alva och jag gillar Proviva.

Märks det?? ;)


En fördel med att ´Fab 5´ är ute på pläden varje dag är att man får fint dammsugat och torkat på golvet i vardagsrummet varje dag. :)

Zzzzzzzz.
















 
 
Ingen bild

Katrinelund

5 september 2009 07:47

Alva har "blåbärsskägg"? :-)Härligt att du delar med dig av de gosiga marisarnas äventyr! Fem på nya äventyr - man kommer tillbaka till bloggen för att se fler bilder, läsa om sötnosarnas äventyr. De har det bra hos dig.
Nu ska en annan börja förbereda en omgång tvätt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards