suntliv

Direktlänk till inlägg 6 september 2009

Söndag kväll.

Av suntliv - 6 september 2009 20:09

I natt somnade jag på soffan och vid 03:00 tiden gick jag in till mitt rum. Vid kvart över fem ungefär kommer Sankan!! Hamstern!! Till min stora förvåning spatserande in i rummet, in under sängen!! Yrvaket, in till ´hans´rum och kikade. Jodå! Burluckan stod vid öppen. Hur har han tagit sig ner från bordet på vilket buren står?? Han gick och få tag i i alla fall. BUSE!


Töserna Emma och Alva markerar gentemot Sara som tydligen hittat ett nytt favoritställe? :)

Homer tog en flygtur i dag och flög rakt in i fönsterrutan. Jag blir gråtfärdig när det händer! :( Passade på att klippa hans långa klor. Det gick ´sådär´.

I eftermiddags blev det G-force på bio. 3 D.

Ja, vad säger man? Det brunvita masrvinet var väldigt gulligt. Jag är så lättörd. Satt och tänkte på vår Emma. :) Lika eller hur?

Jag är nog ganska trött på ´barnfilmer´. Hade det inte varit för marsvinen hade jag nog inte gillat filmen särskilt mycket? Tänker på många av de barn som såg filmen som inte förstår alla de svåra ord som var med.


Det har ´trots allt´varit en bra söndag. Blev hemma-spa före bion och det känns bra. Haft en bra ´terapeutiskt´samtal också. Hjälper upp när mycket runtomkring - i livet - känns litet ovisst.


Får jag tipsa om en härlig, fluffig lotion som doftar så gott att man vill äta upp den?  Mmmmmmm. :)

God kväll och tack för besöket i bloggen, välkommen åter! :)

 
 
Markus

Markus

7 september 2009 07:34

Jodå, hon klarade sig som tur var, annars hade det gått illa :) Har varit i Malmö och hälsat på lite kompisar.

http://macizz.blogg.se

 
Hannah

Hannah

7 september 2009 10:04

Vilken buse till hamster.......jag jobbade i en djuraffär förut och då hade vi en hamster på rymmen i butiken i över 3 mån innan vi till slut hittade den.....den bodde under sockeln till ett hörnakvarium som stod i affären........han förstörde åtskilliga hundmatsäckar när han hamstrade mat bakom akvariet.......
Vad gäller "spikmattan" så önskade jag mig en och jag är glad att jag fått en för den är verkligen superbra !!!
Sköt om dig !!
Kramis

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

7 september 2009 13:21

Jaså minsann, det är till att ha fått en rymling i huset? ;) Tur du vaknade! *ler*

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katrinelund

11 september 2009 20:11

Tack för "varningen" för filmen! Om inte du gillar den så är chansen liten att jag ska falla för den. Synd, för det är en kul idé att ha marisar i en filmen. Supersöta djur!

Hoppas att Sara inte är rädd för Emma och Alva. Och hoppas verkligen att E A inte mobbar henne i grupp!!!

Din lotion ser ut som yoghurt eller glass - smälter in i huden, eller hur? :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards