suntliv

Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Fredag kväll (tjoho!).

Av suntliv - 11 september 2009 19:59

Jösses vilket underbart väder vi har blivit bjudna på i dag!! Rena sommaren.

Jag var under eftermiddagen på ett hembesök, vi satt utomhus i solgasset i vars en badenbadenstol.

Jag blev bjuden på hembakat. Fantastiskt.

  

Vindspelet lät så vackert.

  


Något av det bästa jag vet är väldoftande hygienprodukter och att dofta gott. :)

Ett märke som pga tidigare positiva erfarenheter blivit ett av mina favoritmärken är TOMMY GUNS.

Sage & basil shampoo, sage, basil & yogurtene conditioner och wheather protect dew drops blev det i dag.

*lycka* :)

  


Dagens middag: kokt potatis, sallad, grön sparris, inlagd gurka & vego-biff. Mums.

  


Försökt få ett fint gruppfoto på tjejerna. :) Kit....

  


Sara...Emma.... :)

  


Så allihopa!:)

  


Gamla favoriterna EUROPE gav 090909 ut sin nya platta Last look at Eden.

Jag skall lyssna på plattan i kväll. :) Yaj!


´If pain - observe pain. If happy - observe happy. If sad - observe sad. If - looking - observe looking. If you want to stay in looking, stay there; looking, looking, looking.´   Titti Holmer

 

´One thing at the time.Slowly Whatever is, observe it. Everything will pass.´


Önskar en trevlig helg!:) Tack för besöket!


 
 
Ingen bild

Katrinelund

11 september 2009 21:07

Tack för fina bilder! Flickorna är en fröjd för ögat.

Hoppas att du får tid att koppla av med Europe's platta.
Musik - energi, mindfulness, avkoppling, styrka, tröst, sorg, saknad, glädje, lycka - så många känslor och sinnesstämningar!

Ha en härlig week-end! :-)

 
Annie

Annie

11 september 2009 22:31

Haha. En sådan blå mugg med mörka fyrkanter har jag också haft. Jättegoda att dricka ur :-)

Vi har ett evigt trätoämne här hemma, och det är mina koppar. Äkta hälften tycker att det gott och väl räcker med den service som vi precis köpt, medan jag hävdar att det hör till vart hems trevnad att ha lite udda-koppar som är goda att dricka ur. Jag förlorade en gång en dispyt och blev tvungen att rensa mina uddakoppar och fick bara spara EN. Då sparade jag en handgjort svindyr present jag fått så den blå gick tyvärr till Myrorna (en annan blå gömde jag tills han glömt bort hur reglerna var ;-) Dealade till mej en härlig tekopp i kraftig keramik och så har jag smygköpt en. Så nu har jag fyra koppar som jag alternerar mellan igen.
I smyg har jag gjort i ordning en halv hylla i köket som är tänkt till mina fyra uddakoppar, eftersom det finns en viss risk att de sprider sej.

Ha en trevlig helg och hoppas att solen skiner på dej.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Pär

Pär

11 september 2009 22:45

Härligt med fint väder och hembakt utomhus! Fina bilder, dina marisar är ju för gulliga, de påminner om Lotta och Lillan hos oss, samma färger.

http://sundback.dyndns.org

 
Nini

Nini

11 september 2009 23:51

Tjejerna är sååå fina!

http://nini.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

12 september 2009 09:39

DEt var fler som åt lite gottegott i går ser jag ;)

Ni har ju så pluttig Arena där i Malmö vill jag minnas ;) Men vore ju konstigt om det inte gick äta där. Men ligger ju lite avsides än den (kommer nog bebyggas för fullt runt den) Vi har ju vår arena vid vattnet i stan och staden är liten så många traskar ner dit och äter.

http://kludd.se

 
Ingen bild

Nilla

12 september 2009 12:43

De är för söta dina små! Önskar dig en skön och avkopplande helg!

KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards