suntliv

Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Torsdag kväll.

Av suntliv - 17 september 2009 19:19

Stavarna fick följa med i dag också. Här väntar de på bussen. :) 2 x 25 minuters promenad är jag nöjd med!

Dag tre i följd med stavar.

  



  


Jag räddade denna nässellarv från döden i dag. :)

 

  

 

Jag älskar dig Alva, ä-v-e-n om du inte är så snäll alltid, mot lilla Kit. Mammas pussgurka. :)

 

Får be att önska en fin kväll!

 
 
Nannis

Nannis

17 september 2009 21:06

Vilka söta flickor det var i bloggen idag! :)

Hoppas ni har en fin kväll!

http://nannis.blogg.se

 
snovit

snovit

19 september 2009 10:49

Snygg lykta du gjort själv! :)
Korvstroganoffen gör jag på latmansvis. :) Strimlar sojakorv och skär lök i mindre bitar. Steker på lite, sedan drar jag i lite passerade tomater och lite creme fraiche. Vilka delar beror helt på tycke o smak. Om man vill ha lite mer syrligare med creme fraichen eller sötare med tomat. Grönsaksbuljong, vitpeppar, ev mer salt (om inte buljongen räcker), persilja och vad man tycker själv som vitlökspeppar, chili osv. Sen är det faktiskt klart att ätas med ris gärna (eller kanske bulgur/couscous). Lasagnen kan jag lägga upp recept på i min blogg. Den är lite omständigare.

http://snovit.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards