suntliv

Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Onsdag e.m

Av suntliv - 23 september 2009 16:53

Promenad i morse 25 minuter. I eftermiddags körde jag och återlämnade vår fina leasade Toyota.

Toyotalokalerna ligger långt från hemmet.

  

Jag är därför extra mallig att tala om att jag GICK hem. 1 timme och 29 minuter. :)

Trött och överhungrig nu men jag lyckades efter några blodsockerhöjande och ´värsta-hungern-stillande´ naturgodisbitar diska upp, fixa mat till tjejerna och laga middag. *förvåna* :)


Promenaden underlättades väldigt av en spännande ljudbok i MP3´n. Vad synd bara att det är en hel del syftningsfel i texten. Jag förstår ju vad som menas men det låter dumt.


Kommer att sova gott i natt tror Du inte? :)



 
 
Ingen bild

Your bro

23 september 2009 20:02

Hej! Min mail fungerar inte i kväll, så jag skriver här, även om det kanske inte lämpar sig för publicering för allmänheten. Hoppas allt är väl efter promenaden! Du är flitig bokslukare. Själv ska jag läsa lite facklitteratur.
Pratade med MoF i söndags. F slutade med sin medicin mot oro nyligen. Vet inte om det var därför som han nu åter pratar om Torsten, men enl F så blir han inte insläppt på "verkstan" eftersom han inte vill dela ut glass... Tråkigt om han måste plågas av sådana tankar. Dags att åter sätta in medicinen???
Hoppas kunna träffa er i helgen! Ska bli härligt att se Fab 5 in action! :-)

 
lollo

lollo

24 september 2009 15:59

Hejsan-Hopsan!Halkde in på din blogg som på ett bananskal..Nyfiken på mindfulnessinstruktör, vad är det?
Gillade din blogg..kollade dina sidor...Kram

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Truddelutt

Truddelutt

24 september 2009 18:49

Hej!
Kul att du tittade in hos mig. :)

Vad lyssnar du på för ljudbok? NÅgot spännande?

Hihi, vad jag tycker om Anna Anka? Ojoj, tycker hon verkar vara en aning blåst och väldigt okänslig. Och så är det ju "jättebra" att hon inte ha legat sig till sin framgång. HOST *fnyser*
Men är väldigt underhållande. :)
VAd tycker du?

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards