suntliv

Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Lollo, Patty och Trudelutt!

Av suntliv - 24 september 2009 21:22

Trudelutt!

Tack för besök och inlägg. Jag lyssnar på kriminalromaner just nu. Mari Jungstedt och nu Viveka Sten.

Ang Anna Anka vill jag inte tala illa om henne här men det hon i avsnitt 2 (av 4) sade om sniglarna var grymt. :(

Jag gillar att härma hennes nordvästskånska! :) Gott så. ;)


Patty!

Burarna städas var tredje, möjligtvis var fjärde dag. Varje morgon och kväll tar jag gammalt hö, byter pellets och ger grönsaker. Tycker det håller sig fräscht.

Tack för inlägg! Välkommen åter.


Lollo!

Snygg tatuering! :) Tack för besöket och inlägget.

Mindfulnessinstruktör innebär att man är utbildad att hålla i kurser i mindfulness och individuellt eller gör olika övningar. Mindfulness är en koncentrationsmeditation och uppmärksamhetsträning som har sitt ursprung från zehnbuddismen. I mitt arbete har jag mest användt mindfulness att få personer med svår ångest eller depression att uthärda och se annorlunda på situationen som den är, eller rättare sagt att se situationen som den är, här och nu. Det är fantastiskt.

Tack för att du frågade.:)


  

SARA!


Fler frågor? :)


Zzzzzz.

 
 
Nannis

Nannis

25 september 2009 15:25

Inte hängt med i Anna Anka grejen, men det talas mycket om det så jag har kanske missat nåt ;) Vad sa hon om sniglarna?

Blir alltid på gott humör när jag kikar in hos dig, nu har jag inte varit in och skrivit så mycket - men du är i mina tankar ofta goa Tina! :)

Ha en fin helg med famljen! KRAM

http://nannis.blogg.se

 
Anna (inte Anna Anka)

Anna (inte Anna Anka)

25 september 2009 21:21

Ju mer tätbefolkad marsvinsburen är desto oftare behöver man ju städa.
Roligt att du förklarade mindfulnessbegreppet!

http://www.maskrosmarsvin.webs.com

 
Truddelutt

Truddelutt

26 september 2009 09:48

Jag har lyssnat mig igenom alla Marie Jungstedts böcker. Riktigt bra!!
Och så svaren på "några saker"

1. Tycker jag oxå men tyvärr så är det inte så flitigt förekommande på min blogg. Foton alltså. Kanske inte riktigt verkar som det för tillfället men så är det egentligen. :) Borde skärpa mig men inte så lätt :|

2.Tackar Kul att få vinna för en gångs skull. :)

3. Jag är arbetslös och har så varit i två år. Praktiserar på AF för att få erfarenhet av administration osv. Kommer inte att vara arbetsförmedlare utan mer en hjälpreda.
Ska bli riktigt kul. Trivs som fisken i vattnet.

4. Tack! *ler* Håller med helt och fullt. hihi

5. Klart du får! Då länkar jag till dig oxå.

Kramen!

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards