suntliv

Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Friday on my mind.

Av suntliv - 25 september 2009 20:33

I förra bloggen fanns det många fotografier och jag gillar bloggar med foton och bilder. Några bilder kanske får sammanfatta delar av min fredag? :)

  

Hemsk pizza, åt hälften.

  

Ny duk till matbordet. Hjärt-ljusen är ett kärt minne från västkusten sommaren 2008.

  

Enkel middag, sojakorv med mos (massor av grillkrydda= ett måste). ;-)

  


Nöjd med fredagshandling (många kunder som skulle samma sak). I morgon välkomnar jag min bror på middag och jag skall prova att göra ´dansk flaeskesteg´ med sås, potatis, rödkål, brysselkål, äppelmos...

Städa. Ambitionen är en äppelkaka också men jag får se vad jag orkar...hinner.


Dags för ljudbok 2 av Viveka Sten. Den bär namnet Den innersta kretsen. Är i slutet på ljudbok 1 (mkt bra) som heter I de lugnaste vatten.


TREVLIG HELG alla bloggbesökare.

Tack från mig. :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards