suntliv

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Ja jösses!

Av suntliv - 28 september 2009 19:32

I morgon skall jag göra något som jag själv tackat ´ja´till men som gör att jag kommer att ha fjärilar i magen. :)

Efter arbetet for jag med sällskap till köpcentrum och shoppade; H&M (scarves), Lindex (top & scarves), Body shop (läppstift) & Glitter (hårband). :)

  


Ha en fin kväll! :)

  


 
 
Annie

Annie

28 september 2009 19:49

Vad kan det vara för galej du ska ut på, månne?

Här har du en länk http://www.natuvive.com/se som kanske tilltalar dej ;-) Klicka i rutan med Natuvive Essentials Body och scrolla ned så ser du produkterna som apoteket har :-D
Härlig "till-sej-själv-julklapp". Kanonidé.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Petra

Petra

28 september 2009 22:20

Bra att det är ett avsnitt kvar av Hollywoodfruarna, de är så underhållande. Sitter nu och kollar på Ashberg som intervjuar fru Anka och hon är faktiskt riktigt rolig.

http://aileenonisse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards